Kultuurikeskus Lindakivi kuulutab välja avaliku kirjaliku enampakkumise äriruumi üürile andmiseks
- Linnaosa vanema 09.09.2024 korralduse nr T-24-1/24/107 alusel kuulutatakse välja avalik kirjalik enampakkumine Kalevipoja tn 10 asuva Kultuurikeskuse Lindakivi Huviringide Maja äriruumi nr A103 (fuajee) kuni 4 m2 osa (edaspidi äriruum) kasutusse andmiseks.
- Äriruumid antakse kasutusse ja leping sõlmitakse Tallinna Linnavalitsuse 13. augusti 2003määruses nr 73 „Tallinna linna omandis oleva äriruumi üürilepingu tüüpvormi kinnitamine“määratud ning järgmiste tingimustega:
2.1 äriruumi alghind on 35 €/m2 kohta kuus;
2.2 kasutusotstarve on kohvi- ja snäkiautomaatide paigaldamine;
2.3 äriruumi üürileping sõlmitakse viieks aastaks;
2.4 äriruumi üürile andmise eritingimused on:
2.4.1 äriruumi saab kasutada Kultuurikeskuse Lindakivi Huviringide Maja lahtiolekuaegadel: hooajal E-R 12:00-22:00; L, P 10:00-19:00ja hooajaväliselt vastavalt suvisele graafikule;
2.4.2 äriruumi üür suureneb lepingu sõlmimisele järgnevast kalendriaastast alates iga aasta1. jaanuaril 2%;
2.4.3 üürileandja ei parenda üürile antavat äriruumi, ei hüvita üürniku poolt hoone ja sellesasuva äriruumi parendamiseks tehtud ja tehtavaid kulutusi ega maksa üürilepingu lõppemiselhüvitist parendustest tingitud äriruumi väärtuse suurenemise eest;
2.4.4 üürnikul on õigus teha äriruumile parendusi ja muudatusi üksnes üürileandja eelneval kirjalikul nõusolekul;
2.4.5 äriruumi allkasutusse andmine ei ole lubatud;
2.4.6 üürile lisanduvad äriruumi kasutamisega seotud kõrvalkulud (sh hooldus- ja halduskulud),maksud ja koormised proportsionaalselt üürniku kasutatava äriruumi suurusega;
2.4.7 kui üürniku poolt pakutav äriruumide kasutusotstarve eeldab teatud eritingimusteolemasolu, tagab üürnik oma kulul nende eritingimuste täitmise ja vajadusel vastavatekasutuslubade vormistamise;
2.4.8 üürileandja ei hüvita äriruumis asuva üürniku vara kahjustamist või hävimistloodusjõudude, vee- või küttesüsteemi rikete või vandaalitsemiste ja varguste puhul. Äriruumisasuva vara kindlustab üürnik. Üürnik vastutab Eestis kehtivate tuleohutusnõuete täitmise eest;
2.4.9 üürileandjal on õigus leping ennetähtaegselt lõpetada, kui üürileandja vajab äriruumi endaülesannete täitmiseks, teatades sellest ette kolm kuud;
2.4.10 üürileandjal on õigus nõuda üürnikult leppetrahvi äriruumi üürilepingu eritingimusteigakordse rikkumise korral.
- Osavõtutasu ei rakendata.
- Pakkumise tagatisraha suurus on võrdne ühe kuu pakutava üüri summaga. Tagatisraha tuleb tasuda enne pakkumuse esitamist Tallinna Linnakantselei finantsteenistusearvelduskontole nr IBAN: EE311010220061053015 viitenumber 5237050050050310.Selgituseks: „Tagatisraha, isiku nimi ja Kalevipoja tn 10 äriruumi A103 osa enampakkumine“. Enampakkumise võitjatasutud tagatisraha võetakse üürilepingu sõlmimisel arvesse lepingu alusel tasumisele kuuluvasumma osalise tasumisena. Teistele osalejatele tagatisraha tagastatakse.
- Pakkumine peab sisaldama järgmisi andmeid ja dokumente:
5.1 füüsilise isiku puhul nimi, isikukood või sünniaeg, elukoht ja kontaktandmed;
5.2 füüsilisest isikust ettevõtja puhul nimi, registrikood, aadress ja kontaktandmed;
5.3 juriidilise isiku puhul nimi, registrikood, asukoht ja kontaktandmed;
5.4 pakkuja tegevusala;
5.5 äriruumi kasutusotstarve ja nõusolek võtta linnavara kasutusse enampakkumiselkehtestatud tingimustel;
5.6 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumussumma. Kui need ei lange kokku, loetaksekehtivaks sõnadega kirjutatud summa;
5.7 pakkumuse tegemise kuupäev;
5.8 pakkumine ja sellele lisatud dokumendid peavad olema esitatud eesti keeles,pakkumussumma eurodes;
5.9 dokument tagatisraha tasumise kohta;
5.10 panga rekvisiidid, kuhu tagastada tagatisraha, kui pakkumist ei võideta;
5.11 pakkumine peab olema allkirjastatud. Kui allkirjastajaks on esindaja, peavad pakkumuseleolema lisatud esindusõigust tõendavad dokumendid (seadusest tulenev esindusõigust tõendavdokument, volikiri, volikirja andja esindusõigust tõendav dokument jne).
- Enampakkumise võidab pakkuja, kes on teinud kõige kõrgema pakkumise ning kellepakkumine vastab käesolevas korralduses esitatud nõuetele. Võrdsete pakkumiste korralkorraldatakse kümne tööpäeva jooksul enampakkumise lisavoor, mille alghinnaks on esialgselenampakkumisel tehtud kõrgeim pakkumine.
- Pakkumused esitada hiljemalt 10. oktoobril 2024 kella 14:00-ks Kultuurikeskuse Lindakivi Huviringide Maja administraatorile, Kalevipoja tn 10, Tallinn, kinnises ümbrikus, millele on tehtud märge “Kalevipoja tn 10, A103 osa enampakkumine”. Ümbrikud avatakse 10. oktoobril 2024 kell 14:10 Kultuurikeskus Lindakivi Huviringide maja fuajees.
- Äriruumiga saab tutvuda Kalevipoja tn 10 tööpäeviti kell 10:00-17:00. Eelnevalt registreeruda ja informatsiooni saab Kultuurikeskuse Lindakivi peainsenerilt, telefon +372 5023470.
- Kui enampakkumise võitja ei ole üürilepingut sõlminud ühe kuu jooksul, arvates linnavarakasutusse andmise haldusakti jõustumisest, on haldusakti andjal õigus oma otsus kehtetukstunnistada. Sellisel juhul tagatisraha ei tagastata. Enampakkumisel osalemisega seotudkulutusi osalejatele ei hüvitata.